"بعضیوقتها آدم ازبس تنهاست دست به هر کاری میزند. شاید میترسد از تنهایی بمیرد. برای همین باج میدهد اما بعد دوباره تنهایی است و یک ولولهی عجیب. ازآنبهبعد هرکی لبخند بزند یادت میآید آنقدر تنها بودهای که برای شکستن تنهایی همهجور تقلایی کردهای، اما تو دنبال نجات خودت بودهای نه دنبال یک دوست!"
مجموعه رمانهای#بیاجازه_در_مدرسه به قلم جمعی از نویسندگان شامل 8 کتاب مستقل است با کارکترهایی مشترک و دغدغههای دختران دبیرستانی که در حساسترین دورهی زندگیشان خالق ماجراهایی خواندنی میشوند از شادیها و غمهایشان، از مشکلات و چارهاندیشیهایشان و از تجربههای گاه تلخ و گاه شیرینشان که دری میگشاید برای همذاتپنداری نوجوانان امروز و دیروز.
امتیاز 0 نفر
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.