آش آش آشپزی به چاپ دوم رسید

آش-آش-آشپزی-به-چاپ-دوم-رسید

1232

اشتراک در شبکه های اجتماعی


آش آش آشپزی به چاپ دوم رسید

به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب آش آش آشپزی اثر فانی لوترنیل با ترجمه‌ی زهره معینی‌فر تجدید چاپ شد.

خوراکی‌ها یکی از بزرگترین لذت‌های زندگی هستند؛ لذت طعم‌ها، بوها و رنگ‌ها و دور هم جمع شدن خانواده‌ها. خوردن خوراکی‌های متنوع، باعث سلامتی ما می‌شود؛ برای همین باید کودکانمان را از سن کم به داشتن الگوی غذایی متوازن و پیروی از نظام غذایی صحیح عادت دهیم تا به رشد جسمی‌شان کمک کنیم

آش آش آشپزی، کتابی است که دستور پخت بیش از 100 نوع غذا، میان وعده و شیرینی را با زبانی ساده و شیرین بیان می‌کند. تنوع و سادگی دستور غذاها چنان است که بزرگترها می‌توانند آنها را با همراهی و حضور بچه‌ها اجرا کنند. در این کتاب بر ارزش میوه و انواع سبزی بسیار تأکید شده به طوری که در هر دستور غذایی دست کم دو نوع میوه و گیاهان خوراکی در نظر گرفته شده است.

در آش آش آشپزی انواع غذاهای سرد و گرم، دسر و شیرینی برای مناسبت‌های مختلف توضیح داده شده است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ دوم، مصور و رنگی و قیمت 100 هزار تومان در اختیار کودکان و والدین ایرانی قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي به نشاني الكترونيكي ghadyani.org نشر قدياني مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه‌‌ی اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر شوید.

 

 

:برچسب ها

آش آش آشپزی به چاپ دوم رسید

تاریخ درج: 1400/11/07

دسته بندی: اخبار