گزارش های امیر پسر عاشق به چاپ دوم رسید

گزارش-های-امیر-پسر-عاشق-به-چاپ-دوم-رسید

1383

اشتراک در شبکه های اجتماعی


 گزارش های امیر پسر عاشق به چاپ دوم رسید

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب گزارش‌های امیر پسر عاشق اثر فاطمه نفری در نوبت دوم چاپ منتشر شد.

امير پسري نوجوان است، به همراه خانواده‌اش به تهران کوچ کرده است. او خانواده‌اي روستايي دارد و پدري  که در زلزله سال 41 بويين‌زهرا دچار سانحه شده و کرولال است.

هنوز زندگي‌شان در تهران روي غلتک نيفتاده که پدر تصادف مي‌کند و بايد عمل شود. آنها نمي‌توانند هزينه عمل را فراهم کنند. تنها کسي که حاضر مي‌شود پول عمل را بدهد قربان است. قربان يک شرط براي امير مي‌گذارد تا پول را بدهد و آن شرط جاسوسي کردن امير است. او از امير مي‌خواهد خانه‌اي را در محله تحت نظر بگيرد و گزارش کارهاي آنها را به قربان بدهد. آن هم خانه دختري که امير عاشقش شده است. امير به اجبار مي‌پذيرد و متوجه مي‌شود که آنها در طبقه بالاي منزلشان به چند انقلابي اسکان داده‌اند. امير که در اين مدت طي حوادثي دوستي به نام صادق پيدا کرده و هر روز به شناخت بيشتري از جامعه و وقايع اطرافش مي‌رسد.....

 

این کتاب در دومین دوره جایزه شهید اندرزگو در بخش داستان و رمان نوجوان جزو کتاب های منتخب بوده است.انتشارات قدیانی این رمان را در نوبت دوم چاپ و قیمت 38000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

 

:برچسب ها

گزارش پسر عاشق رمان نوجوان قدیانی انتشارات

تاریخ درج: 1400/11/30

دسته بندی: اخبار