نشر قدیانی با 4 دهه تجربه و 4000 عنوان کتاب در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب

نشر-قدیانی-با-4-دهه-تجربه-و-4000-عنوان-کتاب-در-دومین-دوره-نمایشگاه-مجازی-کتاب

1135

اشتراک در شبکه های اجتماعی


نشر قدیانی با 4 دهه تجربه و 4000 عنوان کتاب در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب

 

انتشارات قدياني(كتاب‌هاي بنفشه)بزرگترين ناشر تخصصي كودك و نوجوان در بخش خصوصي است كه تاكنون 4000 عنوان كتاب(داستان،رمان،داستان کوتاه،علمی و آموزشی) براي تمامي مقاطع سني، با تنوع موضوعي بالاچاپ و منتشر كرده است. اين انتشارات با رويكرد علمي و فرهنگي و با بهره‌گيري از كارشناسان متخصص در مراحل مختلف چاپ كتاب، در جلسات شورا و اتاق‌هاي فكر خود توانسته است سطح كيفي نشر خود را به مرز قابل قبولي برساند.

یازده دوره ناشر نمونهي كشور به انتخاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و معرفي بيش از 2500 عنوان از آثار اين مؤسسه در ليست كتابنامه‌هاي رشدِ وزارت آموزش و پرورش و سایر افتخارات، خود دال بر مطالب پيش گفته مي‌باشد.

این مؤسسه با 44 سال تجربه توانسته است تا کنون کتاب های خود را به 4000 عنوان برساند و امسال نیز در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب حضوری فعال خواهد داشت وبه همین مناسبت همزمان با برپایی این دوره از سوم تا پانزدهم بهمن در سایت خود به نشانی ghadyani.org  20 درصد تخفیف برای عموم لحاظ نموده است.

 در زمان برپایی نمایشگاه برای مشاهده و خرید کتاب های انتشارات قدیانی به سایت دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی  irbook.icfi. مراجعه نمایید.

:برچسب ها

نمایشگاه مجازی کتاب تخفیف انتشارات قدیانی

تاریخ درج: 1400/10/29

دسته بندی: اخبار