ماجراهای موش خبرنگار یکی یکی وارد بازار کتاب می‌شود

ماجراهای-موش-خبرنگار-یکی-یکی-وارد-بازار-کتاب-می‌شود

1036

اشتراک در شبکه های اجتماعی


به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی،  "تعطیلات با طعم پنیر بوگندو" و " راه و رسم سمورایی"  2 رمان کودک با عنوان کلی موش خبرنگار اثر جرونیمو استیلتن با ترجمه‌ی هدی لزگی در نوبت اول چاپ در اختیار علاقه‌مندان به این مجموعه قرار گرفت.
داستان موش خبرنگاردرباره یک موش و خانواده اش است که شغلش خبرنگاری است. او در شهر موشستان که شهری پر از موش است زندگی می کند. آنها به مکان های جدید و عجیب و غریب سفر می کنند و ماجراهای مختلفی را پشت سر می گذارند. آنها دوستان جدیدی پیدا می کنند و هر روز ماجرایی جدید و هیجان انگیز مواجه می شوند.
                      
جرونیمو استیلتون Geronimo Stilton سردبیر روزنامه‌ی جوندگان است. او عاشق دانش و تحصیل است و به شدت به اخلاقیات احترام می گذارد و علاقه‌ی زیادی به نوشتن داستان‌های ماجراجویانه دارد. خواهر او تیا نام دارد که موش خبرنگار است و برای او کار می کند. او بسیار اهل خطر و ماجراجو است و کارهای عجیب و غریبی انجام می دهد. ترپ یک موش آشپیز است که در یک تریلر زندگی می کند. او فامیل نزدیک جرونیمو است و همراه او به سفرهای مختلفی می رود. بنیامین هم خواهرزاده جرونیمو است و فقط ۱۲ سال دارد. اما خیلی باهوش است و عاشق کار با رایانه است. یکی دیگر از شخصیت های اصلی موش خبرنگار پاندورا ووز است. او بهترین دوست بنیامین است. او هم عاشق ماجراجویی و سفر است و خیلی از رفتارهایش شبیه تیا است.
کتاب های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، تعطیلات با طعم پنیر بوگندو( با قیمت 33000 تومان)  و راه و رسم سامورایی( 40000 تومان) را در نوبت اول چاپ همراه با تصاویر رنگی و جذاب روانه‌ی بازار کتاب نمود.

:برچسب ها

موش خبرنگار داستان

تاریخ درج: 1400/02/06

دسته بندی: اخبار