دختری به نام شمعدونی آدامسی به چاپ دوم رسید

دختری-به-نام-شمعدونی-آدامسی-به-چاپ-دوم-رسید

1223

اشتراک در شبکه های اجتماعی


دختری به نام شمعدونی آدامسی به چاپ دوم رسید

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان دختری به نام شمعدونی آدامسی اثرالیف شافاک با ترجمه الناز هودی در نوبت دوم چاپ وارد بازار کتاب شد.

شمعدانی، دختربچه‌ای باهوش و کنجکاو است که کتاب خواندن را خیلی دوست دارد. او با خودش فکر می‌کند که فهماندن بعضی چیزها برای بزرگترها چقدر سخت است. یکی از چیزهایی که شمعدانی خیلی دوست دارد کتاب اطلسی است که پدرش برای او خریده و همیشه آن را همراه خود دارد. در اطلس تصویر کشورهایی را می‌بیند که خیال دارد در بزرگی به آن‌جاها سفر کند. در مقایسه با هم سن و سالانش بیشتر به طبیعت علاقه‌مند است و فکر می‌کند که انسان‌ها باید نسبت به محیط زندگیشان بیشتر احساس مسئولیت داشته باشند. این موضوع که بزرگترها خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کنند، تمییز نگه داشته ولی شهر و خیابان‌ها را کثیف می‌کنند برای او قابل درک نیست.

انتشارات قدیانی رمان نوجوان دختری به نام شمعدونی آدامسی را در 128 صفحه، تیراژ 1100 نسخه با قیمت 32000 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

همچنین برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی   www.ghadyani.orgنشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید ‌شد.

 

:برچسب ها

شمعدونی الیف شافاک قدیانی انتشارات بنفشه هودی

تاریخ درج: 1400/11/28

دسته بندی: اخبار