رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در برنامه «شهر فرنگ» مطرح کرد؛

رئیس-دومین-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران-در-برنامه-«شهر-فرنگ»-مطرح-کرد؛

636

اشتراک در شبکه های اجتماعی


رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در برنامه «شهر فرنگ» مطرح کرد؛

به گزارش ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) شامگاه پنجشنبه (بیست‌وسوم دی ماه ۱۴۰۰) میهمان برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر بود و به پرسش‌هایی درخصوص نمایشگاه مجازی کتاب تهران پاسخ داد. بخشی از سخنان او به زمان شروع دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، پست کتاب، نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران و... اختصاص داشت.

 

ارسال کتاب برای مخاطبان رایگان است

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره هزینه‌های ارسال کتاب در این دوره از نمایشگاه توضیح داد و یادآورشد: ارسال کتاب برای مخاطبان رایگان است که بخش عمده این یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می‌شود. مرسوله تا مبلغ ۵۰ هزار تومان برای ناشر رایگان است؛ اما برای بسته‌های تا دو کیلوگرم ۷ هزار تومان هزینه دریافت می‌شود و همچنین برای مرسوله بیش از ۲ کیلوگرم نیز ۱۰ درصد تخفیف برای ناشر اعمال خواهد شد.

 

امکان بازدید و افزودن کتاب به بخش علاقه‌مندی‌ها پیش از آغاز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

وی در ادامه عنوان کرد: برای اینکه مردم بتوانند در نمایشگاه ساده‌تر خرید کنند چهار روز قبل از شروع نمایشگاه امکانی فراهم کردیم که با مراجعه به سامانه خرید کتاب، کتاب یا کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب و به بخش علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند تا همزمان با آغاز نمایشگاه فرآیند خرید را تکمیل کنند. در این شرایط فرآیند انتخاب و خرید کتاب برای مخاطبان کوتاه‌تر می‌شود. همچنین در این دوره، امکان جست‌وجو بر اساس ناشر، قیمت، سال‌ نشر، دسته‌بندی‌های موضوعی و ریز موضوع و... برای خریداران و بازدیدکنندگان فراهم شده است. همچنین ناشران در این دوره از نمایشگاه می‌توانند کتاب‌های ۱۰سال اخیر خود را در نمایشگاه عرضه کنند؛ این میزان کتاب در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹ سال بود.

:برچسب ها

نمایشگاه مجازی کتاب انتشارات قدیانی

تاریخ درج: 1400/10/28

دسته بندی: مقاله