پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» برگزار می‌شود

پویش-«-من-هم-کتاب-خریدم»-برگزار-می‌شود

601

اشتراک در شبکه های اجتماعی


به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»؛ پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» برگزار می‌شود

به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» پویش کتاب‌خوانی با نام «#من-هم-کتاب-خریدم» با هدف «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی» برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان تا سی‌ام بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند فیلم‌های خود را به نشانی آدرس الکترونیکی sa@ketab.ir ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند یک یا چند کتاب خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق نشانی الکترونیکی sa@ketab.ir به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند. ضروری است پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتگ‌های «#من-هم-کتاب-خریدم» و «دومین-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران» در فضای مجازی منتشر کرده و صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران در اینستاگرام به نشانی khaneh.ketab.adabiat را برچسب‌گذاری (تگ) کرده و دنبال کنند.

لازم به ذکر است؛ معرفی کتاب باید شامل مشخصات شناسنامه‏ای اثر (نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت) و موضوع کلی کتاب باشد. انتخاب کتاب از نویسندگان ایرانی (کتاب تألیفی به‌جای کتاب ترجمه شده) امتیاز بیشتری دارد و کتاب بایستی غیردرسی و غیر کمک‌آموزشی باشد.

فیلم ارسالی نیز باید به‌صورت یک ویدیوی کوتاهِ 120 تا 180 ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل (به صورت افقی) ضبط شود. همچنین ضروری است در فیلم‌های ارسالی چهره‌ کامل فرد در طول فیلم واضح، بدون پرش، بدون قطعی و قابل رؤیت باشد و صدای فرد و کلماتی که بیان می‌کند بدون صداهای محیطی و اختلال باشد. معرفی مشخصات فردی (نام و نام‌خانوادگی، سن، رشته و میزان تحصیلات) نیز ضرورت دارد. شایان ذکر است بیان جمله «ارائه برای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» و رعایت شئون اسلامی در فیلم‌های ارسالی الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز 30 بهمن ‏ماه 1400 خواهد بود.

در پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» که به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» برگزار می‌شود 20 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده و به هر نفر مبلغ 500 هزار تومان اعطا خواهد شد. همچنین 30 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شده و به هرکدام مبلغ 250 هزار تومان به عنوان جایزه اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 14:30 با شماره 91006363-021 داخلی 231 تماس بگیرید.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

:برچسب ها

نمایشگاه مجازی تهران کتاب پویش کتابخونی انتشارات قدیانی

تاریخ درج: 1400/11/03

دسته بندی: مقاله